filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
BIGGEST MISTAKE I EVER DID ! NOBODY TOLD ME FROM THE BEGINNING THAT CARCHEX IS A CONTRACTOR FOR AUTOSHIELD. I would skip the offer right away ! 1) I was asked for a deposit at first... regarding the fact that I need to pay for one month when I cannot fill up a claim...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for your review and an opportunity to address your concerns. CARCHEX takes great care to provide coverage from the top Vehicle Protection Companies and coverage is s...

I didn't like
  • Worst company ever
  • Unfair practice
  • Shady policy
#1275416
I purchased this warranty for my sons car he was about to leave for college. I paid 3266.00 for the warranty. Every time something went wrong on th vehicle carchex would send us through the ringer even if it was a 100.00 dollar repair. They would complain that it only...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for your review. Unfortunately, we are unable to locate an account based on the anonymous nature of this post. If you could please give us a call at (877)227-2439 Ex...

1.4
#1262967
Don’t get car Chex they are full of *** all they want is money I didn’t get no welcome pack until 30 so they could beat me if you get it make a claim and see what happens they won’t pay for nothing you mine is well do it yourself .I am a man that take care of business...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for your review. We appreciate the opportunity to resolve your concerns but cannot locate an account based on your anonymous review. Please give us a call at (877)22...

1.0
#1240742
This company is absolutely awful. They did nothing but give me the run around. Adjuster after adjuster. Then claiming they can’t pay the claim due to tire size being a little bit smaller then they should be. The tires had nothing to do what the car actually was being...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for your review. We are happy to address your concerns. In review of your Vehicle Service Contract, a claim for $16,089.07 was called in 5 days into your coverage be...

1.0
#1233746
My car went into the shop on thrusday 4/06/2018 at 8am and the problem was asset about 2pm. So from that time to 5 pm the auto shop was back and forth on the phone, on hold for 20, 30 min.to 45 minutes at a time try to get authorization (this was followup and cobtinued...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for your review. We appreciate the opportunity to look into your claim and address your concerns. Our claims support manager will be reaching out to you later today ...

2.6
#1230476
My car has been In the shop for 6 days and the extend warranty stated that they made a payment on my repairs only to Lie to me and the facitiy never received their payment for repairs . Getting running around but they scam me for a year of payments . This company needs...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for your anonymous review. We would be more than happy to look into your claim and help get your claim paid by the administrator of your contract. Please give us a c...

#1204374
CARCHEX - They cheated me BIG Time
I was sold a policy to cover my car and then when my car broke down it went to the shop and has been in the shop for the last four months they sent out an adjuster after they had to take my engine out of the car! it’s an Audi and then they said that the timing chain...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for your review. We have reviewed the claims details for your 2005 Audi A5 and will address your concerns. According to our records, your repair shop called in a cla...

1.7
#1176508
When I tried to cancel my contract I sent and email and never heard back. I called and they were fine with canceling the contract. They stated that they sent me a cancellation form via email. I never received it. They said that the email bounced back so they would try...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for letting us know about your experience trying to cancel. We were able to locate your account and review the calls to address your concerns with our staff.However,...

1.5
#1174359
Show

CARCHEX - Horrible place

These people go around the problem. Long story short save yourself the trouble of getting a warranty with them. HORRIBLE HORRIBLE
1.0
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
#1162073
Bought warranty that said turbos covered on my car. 2 months after buying warranty they needed to be replaced. Carchex and Royal denied claim saying not enough time had passed, that i did not drive the car enough miles for it to fail. Then after a month of calling and...
Read more
Anonymous
Mike D

They have done the same thing to me! They are fortune tellers, they know how long it takes a part to fail, amazing. Spread the word they cheat and lie

CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for review. We appreciate your feedback and opportunity to respond. According to our records, the claim you are referencing was called in on 10/6/2015 for the turbos...

1.3
#1155447