Product: Carchex Warranty Clear all filters (29 of 29 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Show

CARCHEX - Horrible place

These people go around the problem. Long story short save yourself the trouble of getting a warranty with them. HORRIBLE HORRIBLE
1.0
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
Product
Carchex Warranty
#1162073

Cancelled after 10 payments because I was aware that this warranty company will not cover any cost.I called in and they charged me an extra month. Like they did it on purpose to get another payment out of me. Then I called them about my refund and they said because it...
Read more
Anonymous
Anonymous

You would think he would be courteous and smart enough not to disclose all that info. This company is a class action suite waiting to happen.

CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Mr. Calderon,Thank you for your review. We are happy to address your refund and claims concerns. In review of your policy, you purchased 3 years of coverage and 36,000 miles f...

1.1
Product
Carchex Warranty
#1135175
I've recently signed up for an extended warranty policy. Unfortunately my girlfriend was involved in an accident and we need the funds from the policy to go towards other expenses. It was very easy to sign up and for Carchex to take my money, they bothered me daily for...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for sharing your cancellation concerns. We are sorry to hear about your accident. Unfortunately, your post is anonymous and we are unable top locate an account for y...

1.0
Product
Carchex Warranty
#1071159
Show

Carchex Warranty Review

Expensive Warrenty covers nearly nothing. Terrible scam.
1.0
Details
Customer service
Price Affordability
Product or Service Quality
Value for money
Product
Carchex Warranty
#1026099
Well I did get a response back from Carchex, LOL.. They tell me that the reason they didn't warrantee to transmission was because It was low on oil. But I have a letter and statement from 2 people with over 30 year experience that it was not low. They also said in...
Read more
Anonymous
Anonymous

I too had a transmission claim. Claim delays and stall tactics!

Idaho City, Idaho
Product
Carchex Warranty
I didn't like
  • Worst company ever
#820872
It takes days for the adjuster to call the shop back, then they send an adjuster, more days tick by, then it is the weekend and they wait till Monday. Turns out we have no vehicle for 7 days for a $500 door lock. Still not sure if they will ever pay. Cannot believe how...
Read more
1.0
Product
Carchex Warranty
I didn't like
  • Terribly slow claims handling
  • Misleading
#820691
Show

Carchex Warranty Review

I'm truly dissatisfied. been with carchex for awhile now. took my vehicle in and they're telling me I need to repair my oil cooler and told me it's under my warranty. but now carchex won't repair it. sooooo not happy and truly dissapointing. I will never EVER recommend this company to anyone. not happy!!
1.0
Details
Customer service
Diversity of Products or Services
Staff
Website
Springfield Township, New Jersey
Product
Carchex Warranty
#810288
Don't get warrant with them will take payments out when not scheduled. Don't get warranty
Read more
Anonymous
Anonymous

Yes, they take payments out but then when you put in a claim they will deny it. Customer service is horrible. All they want is your money but then when you put in a claim yo...

Product
Carchex Warranty
#807784
I purchased a car through Edmunds that came with the 30 day 1,000 mile warranty from Carchex. Had a problem with one of the axles, but claim was denied because they determined it was pre-existing. I will never buy any warranty from Carchex and will have nothing to do...
Read more
Anonymous
Anonymous

i agree. Carchex sell you hopes and dreams. They never wanna pay

Product
Carchex Warranty
I didn't like
  • Misleading
#806120
Show

Carchex Warranty Review

This company has been giving me the run around for 3 weeks. My fiancé has complied with EVERYTHING and nothing has happen. Chrysler has had my vehicle for over 3 weeks they keep saying provide more service records which we sent them numerous times. I feel like they're looking for a excuse not to pay I don't appreciate this at all. Worst company ever
1.0
Details
Customer service
Diversity of Products or Services
Staff
Website
Product
Carchex Warranty
#805465