Product: Carchex Car Warranty Clear all filters (0 of 28 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Got warranty from Carchex. Was assured that Carchek would cover all major repairs on our 2011 Malibu. Carchek rejected all three claims for repairs and then when car Engine Blew they denied that claim as well. We paid money for top plan coverage. Would recommend that...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for your review. We are sorry to hear you are having an issue with your vehicle Service Contract. Unfortunately, with this review being posted anonymously, we are un...

1.0
Product
Carchex Car Warranty
I didn't like
  • Takes your money but does not deliver on promises
  • Claims all denied
  • Worst warranty company ever
#1379384
I purchased this warranty for my sons car he was about to leave for college. I paid 3266.00 for the warranty. Every time something went wrong on th vehicle carchex would send us through the ringer even if it was a 100.00 dollar repair. They would complain that it only...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for your review. Unfortunately, we are unable to locate an account based on the anonymous nature of this post. If you could please give us a call at (877)227-2439 Ex...

1.4
Product
Carchex Car Warranty
#1262967
My car has been In the shop for 6 days and the extend warranty stated that they made a payment on my repairs only to Lie to me and the facitiy never received their payment for repairs . Getting running around but they scam me for a year of payments . This company needs...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for your anonymous review. We would be more than happy to look into your claim and help get your claim paid by the administrator of your contract. Please give us a c...

Product
Carchex Car Warranty
#1204374
CARCHEX - They cheated me BIG Time
I was sold a policy to cover my car and then when my car broke down it went to the shop and has been in the shop for the last four months they sent out an adjuster after they had to take my engine out of the car! it’s an Audi and then they said that the timing chain...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for your review. We have reviewed the claims details for your 2005 Audi A5 and will address your concerns. According to our records, your repair shop called in a cla...

1.7
Product
Carchex Car Warranty
#1176508
When I tried to cancel my contract I sent and email and never heard back.I called and they were fine with canceling the contract. They stated that they sent me a cancellation form via email. I never received it. They said that the email bounced back so they would try...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for letting us know about your experience trying to cancel. We were able to locate your account and review the calls to address your concerns with our staff.However,...

1.5
Product
Carchex Car Warranty
#1174359
Bought warranty that said turbos covered on my car. 2 months after buying warranty they needed to be replaced. Carchex and Royal denied claim saying not enough time had passed, that i did not drive the car enough miles for it to fail. Then after a month of calling and...
Read more
Anonymous
Mike D

They have done the same thing to me! They are fortune tellers, they know how long it takes a part to fail, amazing. Spread the word they cheat and lie

CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for review. We appreciate your feedback and opportunity to respond. According to our records, the claim you are referencing was called in on 10/6/2015 for the turbos...

1.3
Product
Carchex Car Warranty
#1155447
This warranty company is NOTHING but a BIG SCAM!!!!!!They do not inform you of their policy and how it really works until your vehicle is at the repair shop. It is during that time you realized your warranty is not worthy the contract/paper it is written on and now you...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for posting your review. Unfortunately, due to the anonymous post, we can not respond directly to any claims concerns you have or verify you are a customer with cove...

Product
Carchex Car Warranty
#1104510
When I was in the market for auto vehicle breakdown coverage insurance I was contacted by the Carchex sales person almost every hour on the hour finally I just decided to give them a try after I asked some very specific questions about the coverage they provide I was...
Read more
Anonymous
Gloria

Sounds like fidelis scam . look it up. They took peoples' money and didn't pay when needed.

CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for posting on pissed consumer. Unfortunately, we are unable to locate your policy based solely on your review. To address your concerns, CARCHEX is not a Ponzi sche...

1.7
Product
Carchex Car Warranty
I didn't like
  • Do not honor the warranty
#1093369

For anyone who has a BMW -- do not buy an extended warranty with Carchex. A BMW owner knows that it leaks oil, it leaks coolant and the list goes on. Carchex does not want to pay for any of those repairs. Even something as simple as fixing my air conditioning cost more...
Read more
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for sharing your review on www.pissedconsumer.com. While we understand your frustration, your post is anonymous and we cannot locate your account to reach out to ass...

1.2
Product
Carchex Car Warranty
I didn't like
  • Paying more than the deductible for a repair
#1073890
I have had my Titanium policy for over a year. I have had two claims and Carchex refuses to pay according to their contract. First claim was for A/C repair at a large dealership. Carchex refused to pay for OEM parts insisting on used parts. I had to pay the difference...
Read more
panammac_37
panammac_37

The above problem has been addressed with the company. An equitable resolution has been agreed to. I want to thank the management for their customer oriented efforts......

CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Mr. McIntyre,Thank you for sharing your claims and cancellation frustration. With regards to your attempts to cancel, we apologize you went to voicemail yesterday as we were e...

1.0
Product
Carchex Car Warranty
#1070791