filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
3 YEARS AGO I PURCHASED THE COVERAGE TOOK MY VEHICLE IN FOR REPAIRS A YEAR AFTER I PURCHASED THE WARRANTY, WELL THE ISSUE WAS WEAR AND EAR RELATED NOT ELEGIBLE TO BE COVERED ON MAY 15, 2017 , I RETURN WITH MY VEHICLE TO THE DEALERSHIP FOR A RECEONT FUEL INJECTOR AND...
Read more
Company wrote 1 public responses to the review from Jun 01, 2017.
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Dear Customer,Because your review is anonymous, we are unable to locate your account to reach out and help resolve this matter. Please give us a call at (877)227-2439 Ext. 600...

#1054815
Show

Carchex Warranty Review

Expensive Warrenty covers nearly nothing. Terrible scam.
Company wrote 0 public responses to the review from Mar 27, 2017.
1.0
Details
Customer service
Price Affordability
Product or Service Quality
Value for money
#1026099
My radiator went out and Is covered under my warranty, after a phone call to review my issue, told it won't be covered. VERY VERY disappointed!! I tell MANY people to get your warranty cause I think you guys rock. But now i'm not going to anymore. Especially after...
Read more
Company wrote 1 public responses to the review from Mar 24, 2017.
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Mr. Phalaket,We have received your review and will be reaching out to you to discuss your recent claim. In review of the claim, your repair was approved for $3246.16 to repai...

1.0
#1025129
 Decided to purchase the warranty. Bad idea. I was told this warranty covers all repairs listed in the contract. I spent over $6,000 to get my Lexus in great shape so when i did get the warranty i would not have any issues or discrepancy with the warranty company. 2-3...
Read more
Company wrote 1 public responses to the review from Feb 06, 2017.
Anonymous
Tali

Back at it again. Did the diff oil change and the noise had went away. Now 3-4k miles later its back.....Got the warranty for my 2008 Lexus Ls600hL when i first purchased the ...

CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for your review. While we understand your frustration with your current claim, the claim cannot move forward without a teardown to verify the cause of failure to you...

1.0
I didn't like
  • Everyone i talk to i tell them of the bad sevice
  • Do not honor the warranty
  • Denied claim
#1003471
Purchased an extended warranty though these people and my truck is at 106k miles with transmission failure, they have denied my claim to repair my transmission all together and can't get a straight answer from anyone it's a big run around ! Scam ! I am now stuck with a...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Feb 03, 2017.
Bleerea
Bleerea

I'll have to send a email to my local news to warn others of this scam warrenty company as well

CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for expressing your frustration regarding your transmission claim. We would love to be able to discuss this matter with you and help resolve any issues with your cla...

1.0
#1002141
I'M TOTALLY AMAZED!!! JUST READING THESE TERRIBLE REVIEWS HAS TURNED ME COMPLETELY AWAY FROM THIS COMPANY. EVERYONE CAN'T BE TELLING A LIE. THERE IS DEFINITELY SOME ISSUES HERE SO I'M RUNNING AWAY AS WELL AND HAVEN'T EVEN SIGNED UP. THX FOR THE MANY INFORMATIVE REVIEWS...
Read more
Company wrote 1 public responses to the review from Jan 24, 2017.
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

Thank you for sharing. If you are not interested in our services, please let your representative know. However, before making your decision, please make sure you fully researc...

#996641
I was ready to sign up when i found these reviews. I decided not to call them back and sice then, this company has called me no fewer than 3x/day, every day for a week. They leave voicemail after voicemail and bombard me with email. I just had to download a call...
Read more
Company wrote 1 public responses to the review from Dec 15, 2016.
CARCHEX
CARCHEX
CARCHEX Verified Representative

We apologize for any inconvenience our follow up calls may have caused. Our sales team is dedicated to following up with our customers especially now with the model year endin...

#974143
On Tues 11/1/2016, My truck became disabled because A/C stopped working. Dropped it off at Ford dealership, who said it was compressor and condenser. Claim filed. Carchex said an inspector had to come out. He was scheduled to be there on 11/3. Did not come. 11/4 -...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 07, 2016.
Anonymous
Anonymous

Sent to Carchex from a reputable site. Reviews tell all. Not going to call them

Anonymous
Anonymous

Thanks for the info. I am looking for a 3rd party vehicle warranty for my Mercedes and see Carchex listed on many sites as the go to company for extended warranties but this t...

1.3
I liked
  • Finally paid for what was covered
#950852
They charged my credit card for the month of October 2016. Four days into October, October 4th, I bought a new vehicle and submitted the completed form to Carchex for cancellation. Do you know what they did? They charged my credit card again for the 4 days and then...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 13, 2016.
Show

Carchex - Car Warranty Review

Carchex is a scam you spend 3000 for a warranty and they dont wanna pay for any repairs you may need .. its basically getting plowed by a hit n run driver , where you get screwed in the end anyhow..stay away .. and to think i was recommended by a friend prior to opening this contract.. for that i could have put the money in a savings account for my car and wouldnt have to deal with the lies. & B.S they give ..
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 07, 2016.
#932746